Odpowiedzi

2010-01-29T17:14:08+01:00
2010-01-29T17:15:22+01:00
Wynik finansowy może być rozliczony wyłącznie po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego przez kompetentny organ oraz powinien być odpowiednio udokumentowany. Zatwierdzenie musi nastąpić w formie uchwały organu zatwierdzającego. Na rocznym sprawozdaniu finansowym należy napisać słowo "zatwierdzono." Wyjątek od tej zasady dotyczy indywidualnych przedsiębiorców oraz spółek osobowych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:19:18+01:00
rozliczenia gotówkowe,
- rozliczenia bezgotówkowe.
.Rozliczenia gotówkowe:
Czeki:
Akredytywa:
Karty płatnicze:
1 5 1