Odpowiedzi

2010-01-29T17:18:06+01:00
Odbyłem podróż w góry.
bardzo mi się podobało ponieważ dużo zwiedzaliśmy.
mieliśmy dużo atrakcji po drodze.
wycieczka bardzo mi się podobała.
Chciałbym pojechac tam jeszcze raz.
1 1 1
2010-01-29T17:20:03+01:00
Gdy sie obudziłam ujrzałam przed sobą wiele ciekawych miejsc i zakątków.
Po chwili zorientowałam się że jestem na bezludnej wyspie.
Bardzo się bałam , lecz gdy ujrzałam dużo ślicznym zwierząt poczułam sie radosniej.
Już miałam dotknąć jedno z nich gdy ziemia usuneła sie a ja wpadłam do oceanu .
Obudziłam się .


Może i nie jest perfekcyjne ale sie starałam :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:47:37+01:00
My journey was one of the best I've ever been on. The sun was shining very strong. I was travelling by bus with my best pals. When we reached our destination, everything was like from a drem. Nice & fast service, tasty food and kind local people...I'll never foreget it!