Odpowiedzi

2010-01-29T17:18:42+01:00
Nie słyszałem o nim dobrych opini. Słyszałem że jest to przeciętny telefon. Dużo moich znajomych poleca lg gt505
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:19:10+01:00
Moje trzy koleżanki go mają i są z niego bardzo zadowolone. Sama miałam go chwilę , bo nie był mój , i bardzo mi się on podobał. Był wytrzymały i miał wiele super funkcji. Ma wiele ekstra możliwości i robi niezłe zdjęcia. Bateria też jest ok
2 4 2
2010-01-29T17:19:29+01:00
Moja Koleżanka ma i to jeszcze różowy ... ;/ Na początku był szpan i lans..;/
ALe powiem szczerze: SAMSUNGI SĄ BEZNADZIEJNE!!!;/
Nie ważne jakie...;/ Ale te dotylkowe jeszcze gorsze..;/
Wgl. nie można się skapnąc gdzie i co ... ;/
1 4 1