Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:22:26+01:00
X-styczeń
2x-luty
4x-marzec
8x-kwiecień
16x-maj
32x-czerwiec
13 4 13
2010-01-29T17:23:01+01:00
X-w miesiącu styczeń
2x-w miesiącu luty
4x-w miesiącu marzec
8x-w miesiącu kwiecień
16x-w miesiącu maj
32x-w miesiącu czerwiec

W każdym miesiącu podwajasz więc jak w styczniu było 1x to w lutym będzie 2x a już w marcu będzie 4x.
28 4 28
2010-01-29T17:23:23+01:00
X-il.osób, która odwiedziła ta strone w styczniu
2x-w lutym
4x-w marcu
8x-w kwietniu
16x-w maju
32x-w czerwcu

Odp. W czerwcu tę strone widziało 32x osób.
8 4 8