Siemka, mam zadanko z niemieckiego do zrobienia, pomoże ktoś ?

18. Jaki prezent zrobisz swoim kolegą / koleżanką z klasy ?
Ułóżcie dialogi

np.

- Ich mag Kino. - Ich schenke dir eine Kinokarte.
- Ich mag Sport. - Ich schenke ... ....... Ball.
- Ich mag Schmuck - Ich schenke ... ....... Ohrringe .
- Ich mag ....... - Ich schenke ... ....... ........ .

Tzn się chodzi o to, żeby wstawić i pozmieniać te dir eine, a w ostatnich proszę o uzupełnienie całego dialogu.

2

Odpowiedzi

2010-01-29T17:31:53+01:00
- Ich mag Kino. - Ich schenke dir eine Kinokarte.
- Ich mag Sport. - Ich schenke dir einen Ball.
- Ich mag Schmuck - Ich schenke dir die Ohrringe .
- Ich mag Musik - Ich schenke dir eine CD.

ja to rozumiem, że ktoś mówi do ciebie: lubię sport. a ty odpowiadasz: podaruję ci piłkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:32:37+01:00
- Ich mag Kino. - Ich schenke dir eine Kinokarte.
- Ich mag Sport. - Ich schenke dir ein Ball.
- Ich mag Schmuck - Ich schenke dir Ohrringe .
- Ich mag Computer - Ich schenke dir ein Compiuterspiel.
- Ich mag Bucher - ich schenke dir ein Buch.