Odpowiedzi

2010-01-29T17:30:24+01:00
Jego rodzice, Agnieszka i Tomasz Wasilewski, przenieśli się z Polski na krótko przed jego urodzinami. Posługuje się biegle językiem polskim, spędził cztery miesiące każdego roku w Polsce aż do wieku 16 lat.
2010-01-29T17:32:35+01:00
Jego rodzice,Agneiszka i Tomek Wasilewski, przeprowadzili się z Polski krótko przed jego urodzinami. On mówi płynnie po angielsku, spędzał 4 miesiace każdego roku w polsce do puki on nie skończył 16 lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:34:16+01:00
Jego rodzice, Agnieszka i Tomasz Wasilewscy, wyprowadzili się (wyjechali) z Polski na krótko przed jego narodzinami. Mówi płynnie po polsku, gdyż spedzal w Polsce cztery miesiące co roku az do 16 roku życia .