Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:32:52+01:00
Tłumaczenie:
Gumy do żucia Orbit są najlepsze. Orbit jest dostępna w różnych smakach, Mięta pieprzowa, mięta, Wintermint, Citrusminy, Bubblemint. Guma do żucia pomaga zarówno koncentracji i wypoczynku. 15 minut żucia może zapobiegać próchnicy. Orbit zapewnia świeży oddech. Niektórzy mówią, że guma do żucia pomaga rzucić palenie.

Po niemiecku:
Orbit Kaugummi sind die besten. Orbit ist in neun Geschmacksrichtungen, Pfefferminze, Grüne Minze, Wintermint, Citrusminy, Bubblemint zur Verfügung. Kaugummi hilft sowohl die Konzentration und Entspannung. 15 Minuten Kaugummi kann der Vorbeugung gegen Karies. Orbit bietet einen frischen Atem. Einige sagen, dass Kaugummi hilft Ihnen, dem Rauchen aufhören.
9 4 9
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T19:26:16+01:00
PAŁAC WOLSZTYN to ekskluzywny hotel położony w północnej części miasta nad jeziorem Wolsztyńskim. Z okien Pałacu można podziwiać przepiękny park oraz zmienne w kolorach nieba i lasu - jezioro.
Hotel posiada 17 pokoi w tym 7 - jednoosobowych,
6 pokoi - dwuosobowych (w tym 4 pokoje w formie studia rodzinnego)
jeden apartament oraz trzy studia.
Wszystkie pokoje wyposażone zostały w łazienki z prysznicem lub wanną. Ponadto we wszystkich pokojach znajduje się minibar, telewizor, telefon oraz stały dostęp do internetu.
W cenę pokoju jest wliczone śniadanie, oraz odprężający masaż Shiatsu w salonie Instytutu kosmetycznego SPA & Wellness w godzinach pracy instytutu, który znajduje się na terenie Pałacu.
Do dyspozycji naszych Gości - restauracja, dwie kawiarnie oraz sala bankietowa. W zależności od potrzeb Państwa organizujemy zjazdy, konferencje, szkolenia (odpowiedni sprzęt na miejscu), imprezy integracyjne, rodzinne (wesela, bankiety, imprezy jubileuszowe) itp.

Tłumaczenie:
PALACE Wolsztyn ist ein exklusives Hotel im nördlichen Teil der Stadt am See Wolsztyńskim entfernt. Aus den Fenstern des Schlosses können Sie den schönen Park zu bewundern und die Variablen in den Farben des Himmels und der Wald - See.
Das Hotel hat 17 Zimmer, darunter 7 - Einzel-,
6 Zimmer - Doppelzimmer (davon 4 Zimmer in einer Familie Studie)
eine Suite und drei Studios.
Alle Zimmer sind mit Badezimmer mit Dusche oder Badewanne ausgestattet. Darüber hinaus verfügen alle Zimmer über Minibar, TV, Telefon und sofortigen Zugriff auf das Internet.
Im Zimmerpreis inklusive Frühstück und eine entspannende Massage, Shiatsu im Wohnzimmer des Instituts Kosmetik Institut SPA & Wellness während der Arbeitszeit, die im Palast befindet.
Wir bieten unseren Gästen - ein Restaurant, zwei Cafés und ein Bankettsaal. Je nach Ihren Bedürfnissen zu organisieren Kongresse, Tagungen, Schulungen (geeignete Ausrüstung vor Ort), Integration, Familie (Hochzeiten, Bankette, Feiern), etc.

5 2 5