Które twierdzenia są prawdziwe ??
1 spadający swobodnie klucz porusza się ze stałym przyśpieszeniem .
2 jeżeli żucimy piłkę w góre to po pewnym czasie spada na ziemię bo podczas całego ruchu działa na nią siła ciężkości .
3 Wartość siły tarcia działającej na nasze buty na lodzie jest większa od wartości siły tarcia na trawie /
4 możliwość szybkiego poruszania siena wrotkach jest spowodowana małą waryośćią tarcia .

piszCie Bardzo Ważne ;*

3

Odpowiedzi

2010-01-29T17:32:24+01:00
2010-01-29T17:32:51+01:00
1. prawda
2.prawda
3.prawda
4.fałsz
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:33:24+01:00
1. prawda 10m/s kwdratową
2. Prawda.
3. Fałsz
4. Prawda.

Jeśli chcesz wytłumaczenie dlaczego tak, to pisz :D
2 5 2