55 zadanie ze strony 67 zbiór zadań "matematyka 1" dla kl 1 gimnazjum!
przedstaw sumy postaci iloczynu, wyłączając przed nawias jak największy czynnik.
a) dziewanna+dzielna
b) dziewanna+senny
c) dziewanna+zwiewna
d) dziewanna+wysokopienna
e) dziewanna+wanna
f) dziewanna+dzienna

3

Odpowiedzi

2010-01-29T17:41:29+01:00
A)dziena*(wan+l)
b)enn*(dziwaa+sy)
c)wiena*(dzna+zw)
d)ienna*(dzwa+wysokop)
e)wanna*(dzie+1)
f)dzienna*(wa+1)
3 3 3
2010-01-29T17:45:10+01:00
A) dziena* (wan+l)
b) enn* (dziwaa+sy)
c) wiena* (dzna+zw)
d) ienna* (dzwa+wysokop)
e) wanna* (dzie+1)
f) dzienna* (wa+1)

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:46:04+01:00
A) dziewanna+dzielna= dziena(wan+l)
b) dziewanna+senny= enn(dziewaa+sy)
c) dziewanna+zwiewna= zwiena(dna+w)
d) dziewanna+wysokopienna= wienna(dza+ysokop)
e) dziewanna+wanna= wanna(dzie+1)
f) dziewanna+dzienna=dzienna(wa+1)
7 3 7