Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T17:45:33+01:00
Wiosna Ludów-ruchy rewolucyjne, które objęły prawie Całą Europę w 1868-1869
Przyczyny:
walka narodów o wolność i zjednoczenie oraz niepodległość (Polska, Włochy, Niemcy).
1 5 1
2010-01-29T18:02:42+01:00
No to inaczej napisze odpowiedz , własnymi słowami :)
W 1848 roku w wielu krajach Europy doszło do rozruchu o charakterze rewolucyjnym. Narody podbite wzniecały powstania , usiłując zbrojnie wywalczyć niepodległość , dlatego wydarzenia przeszły do historii pod nazwa Wiosny Ludów :)
1 5 1