Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:26:13+01:00
Do kryzysu i do upadku republiki doszlo z przyczyn spolecznych i gospodarczych.W republice doszlo do porozumienia zwanym triumwiratem gdzie Juliusz Cezar porozumial sie z Markiem Krassusem oraz Gnejuszem Pompejuszem.Trzech mezow mialo za cel podzial miedzy nich wplywow w republice.Jednak smierc Krassusa doprowadzila do rozpadu triumwiratu i do konfliktu Cezara z Pompejuszem. Senat obawiajac sie potegi Cezara zazadal rezygnacji z dowodztwa nad armia,lecz Cezar nie posluchal i ruszyl na Rzym rozpoczynajac wojne domowa.Rzym zostal zajety przez Cezara bez walki a on sam przejal w nim wladze podporzadkowujac sobie instytucje republikanskie.
2010-01-29T21:32:29+01:00
PRZYCZYNY KRYZYSU REPUBLIKI RZYMSKIEJ
-kryzys polityczny
- dyktatura wojska
- nowa forma rządów
-wojna domowa
-zamordowanie cezara
-praegrana bitwa pod Akcjum

mam nadzieję że to to i że pomogłam ;]
liczę na naj ;P;D
2 5 2