Odpowiedzi

2010-01-29T17:50:44+01:00
15/3 = 5
10/16 = 5/8
25/10 = 2 1/2
20/12 = 1 1/3
30/72 = 5/12

5/12, 5/8, 1 1/3, 2 1/2, 5

Mogę sprowadzić do jednego mianownika, jeśli potrzeba:
5/8 = 15/24
5/12 = 10/24
1 1/3 = 32/24
2 1/2 = 60/24
5 = 120/24
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T17:53:25+01:00
15/3=5
10/16=0,625=⅝
25/10=2,5=2½
20/12=1⅓
30/72=5/12
30/72 < 10/16 < 20/12 < 25/10 < 15/3
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T18:05:09+01:00
5 , 5/8 , 2 1/2 , 1 2/3 , 5/12

5/12 < 5/8 < 1 2/3 < 2 1/2 < 5
10 2 10