Odpowiedzi

2010-01-29T17:49:49+01:00
• Chrzest
• Bierzmowanie
• Eucharystia
• Pokuta (spowiedź)
• Namaszczenie chorych
• Kapłaństwo
• Małżeństwo

20 3 20
2010-01-29T17:52:49+01:00
1.Chrzest
2.Bierzmowanie
3.Eucharystia
4.Pokuta
5.Namaszczenie chorych
6.Kapłaństwo
7.Małżeństwo
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:54:37+01:00
1.Chrzest-gdy stajemy się dziećmi jezusa
2.Bierzmowanie-przyjmujemy ducha świętego
3.Eucharystia-przyjmujemy chrystusa
4.Pokuta-prosimy o przebaczenie grzechów
5.Namaszczenie chorych-oczekujemy zbawienia
6.Kapłaństwo-służymy bogu
7.Małżeństwo-żyjemy dla boga



powinno być dobrze:*
to z boku to dalsza część zadania
27 4 27
Dzięki tobie dostałam 5
Tylko Jezusa to dużą literą ;)