Odpowiedzi

2010-01-29T17:52:04+01:00
Po urodzeniu nie jest samodzielny. Matka karmi swoje dziecko mlekiem.
23 2 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:54:03+01:00
Ludzie zaliczaja sie do ssakow, poniewaz tak jak one jestesmy stolocieplni. Nasze serce jest czterodzialowe tak jak serca ssakow(dwie komory i dwa przedsionki). Tak jak ssaki jestesmy zyworodni.
Mam nadzieje ze pomoglam ;)
15 4 15
2010-01-29T18:13:03+01:00
Człowiek zalicza się do ssaków, ponieważ przychodzi na świat już w naturalnej postaci.Nie wykluwa się z jaja.Po przyjściu na świat jest karmiony mlekiem matki. Posiada dobrze rozwinięte zmysły i liczne owłosienie.Człowiek pochodzi od małpy,zatem musi być ssakiem bo jego początki pochodzą od ssaka.
11 4 11