Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T18:09:36+01:00
Na logo umieść nazwe szkoły i np. jakąś nute albo litery (jakos tak mi sie z Wybickim kojarzy ), a ja bym zrobiła to w paint'cie albo photoscape :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:02:57+01:00
Na początku robisz kształt tarczy szkoły.
Następnie umieszczasz na tarczy numer szkoły, jej imię itp.
Potem wklejasz ładnie wycięty render "Postać Wybickiego", możesz dodać do tego jakieś nutki inny symbol, z którym Wybicki Ci się kojarzy.

Najlepiej nadaje się do tego program Gimp --> do pobrania (link) http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html

Tutaj masz kilka wskazówek, możesz się opierać na tej instrukcji i dodać do niej te elementy które opisałem. http://www.gimpuj.info/index.php?topic=947.0

PS Mam nadzieję, że pomogłem.
2 5 2