Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T22:10:49+02:00
Mikroskopy wykorzystywane są w badaniach biologicznych aby znacznie powiększyć obraz badanego materiału biologicznego co pozwala w znacznym stopniu dokładniej zbadać daną rzecz. Powiększenie jest tak spore że można zauważyć to czego gołym okiem ani za pomocą szkła powiększającego niezobaczymy.
1 5 1
2009-10-04T22:25:43+02:00
Mikroskop służy do otrzymywania powiększonych obrazów przedmiotów,tkanek i ich elementów ,których nie widzimy gołym okiem