Odpowiedzi

2010-01-29T18:04:47+01:00
K-kochana
a-ambitna
r-rozumna
o- Karolna lubiana jest przez nas zawsze.
l-lubiana
i-ironiczna
n-nudna
a-alabastrowa
2010-01-29T18:06:36+01:00
K-kochana
A-ambitna
R-rezolutna
O-obeznana
L-lojalna
I-inteligetna
N-neutralna
A-anielska

Karolina- karolcia, karolka, karola, karolinka

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:17:34+01:00
K-Kochana
A-Ambitna
R-Romantyczna
O-Odpowiedzialna
L-Lubiana
I-Inteligientna
N-Narcyz (jak ten kwiat piekna)
A-Atrakcyjna