Odpowiedzi

2010-01-29T18:12:41+01:00
1.nie śmiecić
2.budować oczyszczalnie ścieków
3.nie niszczyć drzew
4.nie rysować na drzewach
5.nie ruszać jaj ptaków
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:14:23+01:00
1. Ochrona gatunkowa
2. Pomniki przyrody (drzewa , skałki itp)
3. Zespoły przyrodniczo- krajobrazowe.które tworzone są w celu zachowania walorów estetycznych danego miejsca
4. Ochrona środowiska
5. Zbiórka makulatury
9 3 9