Odpowiedzi

2010-01-29T18:14:38+01:00
Moje naśladowanie Chrystusa powinno polegać na tym żeby być dobrym dla innych ludzi , modlić się do pana Boga , pomagać innym w różnych potrzebach , chodzić do kościoła , nie kłamać i być wierzyć w Boga jak Chrystus
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:15:10+01:00
Gorliwa modlitwa
Spowiedź co miesiącz
częste przystępowanie do sakramentu pojednania
głoszenie słowa bożego w szkole
czynienie tak jak Jezus
pomoc ubogim i słabszym
i wielka miłość do Boga i do Bliźniego