Odpowiedzi

2010-01-29T18:16:26+01:00
Skutki pierwszych ludzi czyli adama i ewy są następujące :
Adam i Ewa mieli mieszkać w Edenie Bóg zakazał im jedynie kosztowania owocu z drzewa poznania dobra i zła. Za namową węża-kusiciela Ewa i Adam złamali zakaz. Za ten grzech Bóg ukarał ich wygnaniem z ogrodu i przekleństwem.
Jeśli pomogłem to daj najlepsza odpowiedź ; )
1 5 1
2010-01-29T18:17:38+01:00
Pierwsi ludzie byli w raju lecz zgrzeszyli jedząc jabłko z zakazanego drzewa. I przez to powstały grzechy.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:20:22+01:00
SKUTKI:
-Spoczywa na nas Grzech Pierworodny
-Zostaliśmy wygonieni z Raju (Edenu)

WYJAŚNIENIE:
Adam i Ewa zjedli jabłko, które Ewa zerwała za namową węża, pomimo zakazu Boga



Proszę o najjj ;)
1 5 1