Odpowiedzi

2010-01-29T18:27:04+01:00
Ponieważ nie miały by innej możliwości przenoszenia plemników tylko woda i wiatr. Jeśli pomogłem i uważasz że dobrze to daj najlepszą ; )
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:28:27+01:00
Świadczy o tym chociażby uniezależnienie procesu zapłodnienia od obecności wody uniezależnienie się od niedoborów wody, stało się to możliwe dzięki temu, że Rośliny okrytonasienne mogły opanować środowisko lądowe dzięki zamknięciu.

Myślę,że pomogłem :)
3 2 3
2010-01-29T18:28:27+01:00
Dzięki zamknięciu zalążków w zalążni
7 2 7