Odpowiedzi

2010-01-29T18:54:31+01:00
Vm - prędkość muchy = 90mm/h = 0,09 m/h
vg - prędkość gołębia = 19 m/s = 68400 m/h
vw - prędkość wilka = ?
s - droga wilka = 60 km = 60000 m
t - czas = 1h 20min = 80/60h
vw = 60000 razy 60/80 = 45000 m/h
odp najszybciej porusza się gołąb
z tą muchą to chyba trochę przesadziłś ( to powinna być prędkość ślimaka)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:33:23+01:00
Vm - prędkość muchy = 90mm/h = 0,09 m/h
vg - prędkość gołębia = 19 m/s = 68400 m/h
vw - prędkość wilka = ?
s - droga wilka = 60 km = 60000 m
t - czas = 1h 20min = 80/60h
vw = 60000 razy 60/80 = 45000 m/h

odp.: Najszybciej porusza się gołąb.

dawaj naj :D