Odpowiedzi

2010-01-29T18:42:06+01:00
Śniadanie:
jajecznica na maśle - 230kcal
kajzerka - 120kcal

drugie śniadanie:
drożdżówka - 265-300kcal (w zależności jaka jest ta drożdżówka)
jogurt owocowy 0% - 85kcal

obiad:
pomidorowa z makaronem - 50kcal
kotlet mielony - 200kcal
buraczki - 27kcal
kalafior gotowany - 30kcal

deser:
lody - 100-160kcal
lub galaretka owocowa - 90kcal

podwieczorek:
budyń - 150-165kcal
mleko 2% - 47kcal

kolacja:
kajzerka - 120kcal
pasztetowa - 350kcal lub serek topiony - 300kcal
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:49:48+01:00
Śniadanie: (do wyboru płatki pełnoziarniste lub kanapki)
-płatki z mlekiem(w 100g 351 kcal + mleko 1.5%- w 100g 47 kcal)
-1-2 kromki chleba żytniego jasnego(w 100g 241 kcal)
-(dodatki do kanapek) ser gouda (w 100g 316 kcal), szynka kanapkowa(w 100g 102 kcal),lub z indyka(w 100g 84 kcal), pomidor (w 100g 15 kcal), ogórek (w 100g 13 kcal),dżem (w 100g 168kcal)
-herbata z cukrem (herbata-w 100g 0 kcal cukier-w 100g 406 kcal)
2 śniadanie:
-Owoc (najlepiej świerzy) np.jabłko (w 100g 46 kcal), banan(w 100g 95 kcal), grószka (w 100g 54 kcal), brzoskwinia(w 100g 46 kcal), nektarynka (w 100g 49 kcal), śliwki (w 100g 45 kcal), mandarynki (w 100g 42 kcal)
- do popicia sok owocowy (w 100g ok. 42kcal)
Obiad:
-zupa np. ogórkowa(w 100g 42 kcal), pomidorowa z makaronem (w 100g 35 kcal), barszcz czerwony(w 100g 32 kcal), jarzynowa (w 100g 28 kcal)
-(Do wyboru) kotlet z kórczaka bez panierki (w 100g 241kcal), udo kurczaka(w 100g 158kcal),mięso z piersi indyka (w 100g 100kcal), dorsz(w 100g 78kcal), mintaj(w 100g 73kcal),halibut (w 100g 98 kcal), sandacz (w 100g 84 kcal),sola(w 100g 83kcal)
-ziemniaki (w 100g 70 kcal)
-sórówka z pomidorów (w 100g 14 kcal)
- do popicia sok owocowy (w 100g ok. 42kcal)
Podwieczorek:
- coś słodkiego np. kisiel z herbatnikami(kisiel-w 100g 98kcal,herbatniki-w 100g 437kcal),sezamki(w 100g 505 kcal),delicje (w 100g 327kcal), jogurt o smaku owocowym (w 100g 65kcal) lub owoce (owoce wraz z ilością kalorii przy śniadaniu)
- do popicia sok owocowy (w 100g ok. 42kcal)
Kolacja:
-podobnie jak przy sniadaniu 1-2 kanapki (składniki do kanapek przy śniadaniu)
-herbata z cukrem (herbata-w 100g 0 kcal cukier-w 100g 406 kcal)

Mam nadzieję że pomogłam i polecam się na przyszłość ( liczę na naj):)
1 5 1