Odpowiedzi

2010-01-29T18:48:08+01:00
1. * budowa geologiczna
* rzeźba terenu
* klimat
* stosunki wodne
* gleba
* organizmy żywe
Środowisko przyrodnicze, przekształcone przez człowieka nazywa się środowiskiem geograficznym, np. środowiskiem wsi, miasta, gminy, województwa, kraju, kontynentu, kuli ziemskiej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:02:11+01:00
1.drzewa,kwiaty,ziemia,
2.fabryki,ulice,bloki,lotniska,samochody