Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:45:00+01:00
Zdecydowanie zgadzam się z określeniem iż prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
1) W trudnej sytuacji osoba udzielająca nam pomocy nie może raczej liczyć na rewanż a więc na korzyści. Pomoc jej jest bezinteresowna, a więc jest oznaką prawdziwej sympatii i przyjaźni.

2)Gdy jesteśmy "w biedzie", czyli gdy mamy problemy wtedy najbardziej potrzebujemy oparcia drugiego człowieka. Osoba która w takiej sytuacji znajduje się na naszej drodze i udziela pomocy staje się dla nas bliska i niezwykle cenna.

3) Ponad to wspólne przeżycia w obliczu trudności łączą ludzi i zawiązują między nimi naprawdę trwałe stosunki. Przyjaźń zbudowana na wspólnym łagodzeniu osobistych nieszczęść to bezcenny skarb.
2010-01-29T18:49:32+01:00
Tak pierwszy argument to: przykład daje nam wiersz pt. "przyjaciele" gdzie zajączek miejąc dużo przyjaciół nikt mu nie pomugł

drugi to taki:gdy jesteś w potrzebie i miejjąc dużoi przyjaciół nikt ci nie pomoże w takim wypadku masz pewność że te osoby nie są twoimi przyjaciółmi

trzeci: gdy miałeś wyopadek i twoi przyjaciele nie zainteresowali się twoim nieszczęściem możesz zapomnieć o prawdziwej przyjaźni:(