Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:57:36+01:00
Dobre warunki do rozwoju rolnictwa ma Francja, gdyż ma duże zbiory z jednego hektara ziemi, wysokie nakłady czyli duży stopień mechanizacji oraz aż 54,5% kraju zajmują obszary wykorzystywany rolniczo.A także Włochy i Holandia.
3 3 3
2010-01-29T19:31:17+01:00

Moim zdaniem najlepsze warunki do rozwoju rolnictwa ma Francja ponieważ ma duże zbiory z 1 hektara ziemii.
2 2 2
2010-01-29T19:37:21+01:00
Dobre warunki rolnicze na terenie Europy możemy znaleźć w takich krajach jak: Francja, Polska, Niemcy, Węgry, Rumunia i Ukraina. Dobre warunki wiążą się z korzystnym ukształtowanym powierzchni, nizinnymi płaskimi terenami. Oraz korzystnym kimacie który warunkuje długość okresu wegetacji i ilość wody dostarczanej do środowiska. A co za tym idzie duża zbiorowość plonów z 1ha ziemi.
3 3 3