Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:45:13+01:00
Wejdz na www.mp3.teledyski.info lub www.sciagnijto.pl i wpisz karaoke albo instrumental i znajdzie ci:) sciagasz za darmo:*
2010-01-29T19:28:29+01:00
Http://www.vanbasco.com/midisearch.html

to jest link do piosenkej midi (karaoke) w programie VanBasco, normalnie też można je puszczać. W okienko wpisujesz tytuł, dajesz search i klikasz pokolei w linki i sciągasz, powodzenia ;)
2010-01-29T21:41:43+01:00
Http://chomikuj.pl/neldaM/Podk*c5*82ady+muzyczne - tu jest 5

http://chomikuj.pl/dareczek02/Muzyka/instrumentalna/podk*c5*82ady+muzyczne - a tutaj nawet kilkaset, wilki i inne wesołe piosenki. :)