Odpowiedzi

  • loth
  • Początkujący
2010-01-29T18:43:47+01:00
1 obrazek - 3
2 obrazek- 3
3 obrazek- 4
4 obrazek- 4


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:44:15+01:00
Na 1 rysunku są 4 trapezy
na 2 rysunku jest 5 trapezów
na 3 rysunku są 3 trapezy
na 4 rysunku są 2 trapezy
na 5 rysunku są 4 trapezy

W tym zadaniu chodzi o to aby policzyć trapezy w danych figurach.
Są w nich trapezy prostokątne i równoramienne :p

Liczę na najlepsze ;**
2010-01-29T18:46:39+01:00