Odpowiedzi

2010-01-29T18:44:44+01:00
Austria-dużo skoczni np: w Insbrucku, Bischoshofen,bad Miterdorf,. Obywają się tam zjazdy alpejskie i ine konkurencje zimowe. Dużo Polaków jedzie do Austri pojeździć na nartach.

Włochy-ostatnio były tam Igrzyska Olimpijskie
w Turynie.
8 3 8
2010-01-29T18:45:51+01:00
Moim zdaniem najlepsze warunki do uprawiania sportów zimowych w Europie ma Austria. W Austrii znajdują się góry Alpy na których można np. pojeździć na nartach i uprawiać wiele innych sportów zimowych.
;))
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:22:37+01:00
Do państw w Europie które mają dobre warunki do sportu zalicza się państwa skandynawskie: Finlandia, Norwegia. Kraje środkowo europejskie: Austria, Szwajcaria, Czechy, Niemcy. Oraz Europa Południowa Włochy gdzie odbyły się Igrzyska Olimpijskie w 2008r. W tych państwach odbywają się najczęściej takie konkurencję zimowe jak np. Skoki narciarskie, Zjazdy Alpejskie, biegi narciarski, biatlon itp. oraz warunki pogodowe opady w postaci śniegu. W mniejszym stopniu warunki takie też można znaleźć w Polsce, Szwecji oraz na Słowacji.
9 4 9