Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:16:48+01:00
Do państw o wysokim stopniu rozwoju gospodarki w Europie należą:
- Belgia
- Dania
- Finlandia
- Francja
- Holandia
- Polska
- Słowenia
- Szwecja
- W. Brytania
2010-01-29T19:48:56+01:00
- W. Brytania
- Szwecja
- Słowenia
- Polska
- Holandia
- Francja
- Fillandia
- Dania
- Belgia
2010-01-29T19:50:24+01:00
Austria
Dania
Finladnia
Belgia
Francja
Niemcy
Liechtenstein
Luksemburg
Monako Holandia
Szwajcaria
Polska