Odpowiedzi

2010-01-29T19:09:14+01:00
- duża warstwa wosku - kutykuli
-mała powierzchnia
-mała ilość aparatów szparkowych
-zwarta budowa miękiszu asymilacyjnego
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:17:17+01:00
Nie muszą zrzucać liści ponieważ igły mają małą powierzchnię, przed szkodliwymi czynnikami zabezpiecza je mała ilość aparatów szparkowych i szczelny miękisz. Igły są również pokryte warstwą zabezpieczającą- kutukulą. Drzew iglaste nie zrzucają liści co rok, tak jak drzewa liściaste, ponieważ są bardziej odporne na zanieczyszczenia i szkodniki.

proszę o naj...
4 4 4