Odpowiedzi

2010-01-29T18:57:46+01:00
Cp₁=54/102 = 53% - glin
Cp₂=127/143 = 89% - miedź

czyli więcej metalu jest w tlenku miedzi (I)
93 3 93
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:00:02+01:00
Masa molowa Al2O3= 2*27+3*16=102g/mol
zawartość procentowa Al
(2*27)/102 *100%= 52,94%

Masa molowa Cu2O= 64*2+16=144g/mol
zawartość procentowa Cu
(2*64)/144 *100%= 88,89%

Odp. Większą zawartość metalu ma tlenek miedzi (I)
161 4 161