Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:31:30+01:00
Uczylam sie w High School w Collegu a teraz studiuje na Uniwersytecie w Angli :)

Po polsku

W szkolach w angli uczniowie nosza mundurki ktore sa rozdawane w szkole.
Kazdy uczen ma swoj idywidualny plan zajec z przedmiotami ktore wybral do gimnazjum. Lekcje zaczynaja sie o 8:55, najpierw jest godzina wychowawcza ktora trwa 35min, wychowawca informuje o zaleceniach dyrektora i sprawdza obecnosc. Po godzinie wychowaczej sa dwie lekcje, kazda trwa godzine jak wszystkie lekcje w angielskich szkolach, dopiero po tym jest pierwsza przerwa, 20min. Kolejna godzina zajec i przerwa na lunch, 55min po ktorej uczniowe znow spotykaja sie na godzinie wychowawczej ktora trwa 15min. Dwie ostatnie lekcje i wszyscy uczniowe koncza szkole o tej samej godzinie codziennie,15:30.

Po Angielsku

In English school students wear uniforms which are provided by the school. Every student has his own timetable with subjects he chose to study in High School. Lessons start at 8:55am, the first thing in the morning is Register period where tutor goes through any wishes of the Headmaster and completes the register. After that there are two lessons, each lasting one hour, as all lessons in English schools. First break is after lesson 2 and it is 20min. After that there is another lesson and lunch break, 55min. Following this ther is another registration period, 15min and two more lessons. All students finish school at the same time each day, 3.30pm


Mam nadzieje ze pomoglam ;) jak trzeba wiecej to pisz :)
3 2 3
2010-01-29T21:25:23+01:00
Przeznaczone dla nauczycieli języka angielskiego i administratorów zaangażowanych w konstruowanie programów nauczania, tej monografii opisuje Language Learning Project, dochodzenie w obecnych praktyk szkolnych w nauczaniu języka angielskiego w Australii gimnazjum, ze szczególnym uwzględnieniem nauczania skierowane na osiągnięcie kompetencji językowych . Po wprowadzeniu do projektu, sprawozdanie przedstawione jest w dwóch częściach. Pierwsza część wykorzystuje dane ze szkół studium przypadku świadczenia przegląd obecnych praktyk nauczania w nauczaniu języka angielskiego w gimnazjum. Druga część analizuje stosowanie pojęcia stylu nauczania do języka angielskiego i rozwija typologii stylu nauczania w oparciu o aktualne praktyki w szkołach studium przypadku. Nauczycieli i studentów instrumenty wykorzystywane w badaniu są dołączane. (HTH)
1 5 1