Odpowiedzi

2010-01-29T18:59:12+01:00
Chciałabym zareklamować najciekawszą książkę na świecie pt.,, Ten Obcy''. Głównym bohaterem tej książki jest Zenek, który mieszkał we Wrocławiu z ojcem. Nadaje się ona na prezent. Po co psuć sobie wzrok od komputera przeczytaj tę rewelacyjną książkę. Zobaczysz pochłoniesz ją;)
62 3 62
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:59:38+01:00
"Ten Obcy" jest niezwykłą książką. Opowiada o losach chłopaka spotykającego się z dużymi przeciwnościami losu i o paczce wakacyjnych przyjaciół, która chce mu w jakikolwiek sposób pomóc. Każdy inaczej myśli o wędrownym chłopcu. Najmłodszy widzi w tym wielką i pasjonującą przygodę. Najstarszy natomiast, strzeże i niezbyt ufa 'Obcemu'. Przeczytaj, naprawdę warto! Mam nadzieję, że i ty odnajdziesz w tej książca fascynującą przygodę!

Pozdrawiam! ;)
90 4 90
2010-01-29T19:33:07+01:00
Książka "Ten Obcy" opowiada o losach chłopca który uciekł z domu. Mimo różnych niepowodzeń oraz przeciwności losu poradził sobie w życiu.Znalazł przyjaciół którzy nim się opiekowali.Książka ta bardzo mi się spodobała, ponieważ opowiada o tym,że w życiu nigdy nie należy się poddać. Zachęcam do przeczytania :) Jest to niezwykła książka warta przeczytania.Serdecznie polecam .Na pewno nie pożałujecie jeśli przeczytacie.To najfajniejsza książka jaką czytałam,naprawdę;)
69 3 69
muszę zrobić reklamę ale nwm jak