Odpowiedzi

2010-01-29T19:00:14+01:00
Zdolność przebywania w wodzie uzyskał dzięki wykształceniu odpowiedniego zestawu zachowań. Tak jak wszystkie pajęczaki topik oddycha powietrzem atmosferycznym.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:01:09+01:00
Pająk topik może żyć w wodzie,ponieważ pod wodą buduje on tzw.dzwon z pajęczyny,w którym gromadzi powietrze atmosferyczne,które przynosi znad powierzchni wody.
7 3 7
2010-01-29T19:07:49+01:00
Pająk topik może żyż w wodzie , ponieważ stwarza sobie domek pod wodą, w którym może oddychać swobodnie powietrzem atmosferycznym. Rozwinął zdolność pokrycia swojego odwłoka otoczko powietrzną,powstała na skutek wessania do wody bańki powietrza. Topik potrafi dokonać tego po przez rozsunięcie pajęczyny nad powierzchnią wody, a następnie wyciągnięcie jej z powietrzem pod wodę.
7 4 7