Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:00:56+01:00
- mało złórz sórowców mineralnych
- dośc mała powierzchnia kraju
7 4 7
2010-01-29T19:04:15+01:00
Zacofanie rolnictwa
erozja gleby
dośc mała powierzchnia kraju
3 2 3
2010-01-29T19:14:53+01:00
Mała powierzchnia kraju przyczynia się do utrudniania rozwoju gospodarczego.W Japonii ziemia nie jest zbyt żyzna.Jest tam mało surowców mineralnych.
2 3 2