Napisz historię o duchach (może być po polsku ja potem przetłumaczę)

w opowiadaniu mają być zawarte odpowiedzi na pytania:
1. When did the story happen?
2. Where did it happen?
3. What were the ghosts doing?
4. Who was the ghost?
5. Why was the ghost there?

proszę od ciekawe odpowiedzi dam naj;]

3

Odpowiedzi

2010-01-29T19:11:04+01:00
May 22 Today we have five o'clock in the morning. Little imp, who called himself Jurek went after his town, with parents. In Russia, namely in Moscow, the accident occurred. Wleciał little boy to a white room but thought that wleciał jump into the bucket of ghosts. One spirit was very helpful helping each man including meat. The Spirit was a man dressed in a cloak, invisibility, however, that nobody saw. This spirit has settled in this city because it was needed there.
Mam nadzieje, że pomogłam;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:11:19+01:00
Ja razem z moja siostra wracalysmy do domu i zobaczylysmy duch!
szlysmy po parku kiedy zobaczylysmy go
duch byl kobieta
siedziala na lawce i trzymala czarnego kota
miala na sobie biala sukienke
ja z moja siostra ucieklysmy do domu glosno krzyczac
nastepnego dnia slyszalam historie o tamtej kobiecie
byla bezdomna i zmarla rok temu z zimna
kilka ludzi juz ja widzialo w parku
zobaczylam ja nastepnego dnia ale nie przestraszylam sie

i with my sister returned to house and we saw ghost
we went in park when we saw then
ghost was a women
she was siting on a bench and keeping black cat
she was wearing white drees
me and my sister ran to the house and screamed loud
the next day we heard story about women
she was homeless and died one year ago off chills
few people saw her in park
i saw she next day but i didn;t scared

mysle ze bedzie dobrze bo mialam to samo ale jeszcze sprawdz choc historia jest glupia dla mniee
1 4 1
2010-01-29T19:18:57+01:00
Zdarzyło się to dwa lata temu w domu oddalonym od pobliskiego miasteczka o 251km.Był on stary i straszny.Pewnego słonecznego dnia Sara wraz z Johnem wybrali się na piknik.W drodze nad rzekę zepsuł im się samochód.Postanowili znaleźć kogoś do pomocy.Szli , szli i szli przez długi czas . Nagle dostrzegli opustoszałą chatkę .Postanowili zaglądnąć do środka i zobaczyć czy nikogo tam nie ma. W pewnym momencie drzwi się zatrzasnęły . Pomyśleli , że to wiatr je zamknął.Jednak tak nie było ... Zza sofy pojawiła się prześwitująca postać .Przypominała Lecha Kaczyńskiego.Zlękli się i uciekli na drugie piętro lecz postać poruszała się za nimi. Wreście John powiedział Sarze , że muszą coś z tym zrobić. Postanowili pokazać się duchowi i złapać go do klatki , którą John znalazł przykrytą starym prześcieradłem.Udało się! Złapali tego ducha . Nagle w domu zrobiło się jasno i opuścili go z duchem , którego potem zakopali w ziemii.


Może być ? :P
2 4 2