Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T19:10:43+01:00
1.kochac go i okzaywac mu szacunek.
2.w czasie modlitwy w pewnym sensie rozmawiamy z bogiem.
3.sa to jakby pewne prawa koscielne
4.wierzyc w boga, chodzic do kosciola itd.

;P
mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawiam
2010-01-29T19:12:11+01:00
1. Miłować Boga to znaczy szanować go, kochać, wypełniać jego wolę.
2. Powinniśmy się modlić w celu rozmowy z Bogiem, dziękować mu za wszystko

3. Przykazania są po to by je przestrzegać, żyć według nich. Przypominają nam jacy powinniśmy być.
4. Żyć według wiary to znaczy wypełniać wolę Boża, czcić go, przestrzegać jego przykazań
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:17:35+01:00
1. Miłować Pana Boga to znaczy szanować go wychwalać i głosić jego dobro i wszechmoctwo.
2.Powinniśmy się modlicz wtedy gdy chcemy prosić Boga o łaskę , pomoc,oraz wtedy gdy chcemu mu podziekować za przeżyty dzień .
3.Przykazania są po to aby uświadomić ludziom to że są pewne granice . Musimy je przestrzegać aby żyć w zgodzie z Bogiem i ludzmi.
4. żyć według wiary to znaczy żeby żyć tak jak nam nakazał Jezus Chrystus , żyć według przykazań i w wierze w Boga.