Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:14:06+01:00
Jeśli zamknę oczy widzę ciemność. W moim mózgu zaczynają wyobrażać się fantastyczne myśli. Marzymy najczęściej o rzeczach. Jednak jeśli chcemy zobaczyć co się dzieje przed nami, otwieramy je. Jednak niewidomi marzą o tym. Trudno się dziwić świat jest pełen kolorów i wspaniałych rzeźb natury.
2010-01-29T20:18:28+01:00
Gdy zamknę oczy na początku nic nie widzę. Dopiero gdy zacznę snuć fantazje , pojawiają się różne postacie. Wyobrażam sobie co będę robić jutro albo w najbliższej przyszłości. W mojej głowie pojawiają się moi znajomi.