Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:19:45+01:00
W Krzemionkach wydobywano krzemień pasiasty. Kopalnia ta powstała ok. 3900-1600 p.n.e.
2 5 2
2010-01-29T19:19:58+01:00
Są to kopalnie, które pochodzą z okresu ok. 3900-1600 l. p.n.e. (epoka neolitu i wczesnej epoki brązu). Większość szybów powstała jednak w wyniku działalności górników w latach 2900-2500 p.n.e.

...wydobywano tam krzemień pasiasty.
3 5 3
2010-01-29T19:23:30+01:00
Kopalnia krzemienia pasiastego,
w ok eksploatowana latach. .. 3900-1600 p.n.e.
Kopalnie krzemienia w Tym miejscu odkryte zostały w 1922 przez geologa Jana Samsonowicza.
 Mam nadzieję Że pomogłam;]
3 3 3