Uzupełnij, stosując notację wykładniczą:
7,8 · 108m = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . km
8,3 · 10−5 kg = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . g
4,7 · 106m2 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ha = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . a
7,23 · 10−3 cm3 = . . . . . . . . . . . . . . . . . . . l

2

Odpowiedzi

2010-01-29T19:33:17+01:00
7,8*108m= 0,8424km
8,3*10-5kg=78000g
4,7*106m2=0,04982ha=4,982a
7,23*10-3cm3=0,693l
:)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:38:44+01:00
7,8 · 108m = 7,8 · 10 do potęgi 5 km
8,3 · 10−5 kg = 8,3 · 10 do potęgi −2 g
4,7 · 106m2 = 4,7 · 10do potęgi 2 ha = 4,7 · 10do potęgi 4 a
7,23 · 10−3 cm3 = 7,23 · 10dopotęgi −6 l
2 3 2