Odpowiedzi

2009-10-05T07:59:24+02:00
Serdecnie zapraszam SP. Jana Mikolsa na pasowanie,
ktore odbędzie się 23X 2009r, w Szkole Podstawowej nr 14
na ul.11 gruddnia o godz 12.10
2 1 2
2009-10-05T10:14:29+02:00
Uczniowie klas pierwszych mają zaszczyt zaprosić Szanowną Panią Agatę Jakubowską na uroczystość pasowania.Uroczystość ta odbędzie się dnia 16 X 2009 o godzinie 9.00 w Szkole podstawowej nr.1 im.Jana Długosza w Łodzi.
Serdecznie Zapraszają Rodzice
i Uczniowie klas pierwszych
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T10:29:54+02:00
Serdecznie Zapraszam!

Chciała bym serdecznie zaprośić Pana na pasowanie ucznia które odbędzie sie 28.10.2009 r w szkole podstawowej nr.1 SUG BOŻYCH RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ .Mam nadzieje że przybedzie Pan będzie to dla nas wielki zaszczyt
4 3 4