Odpowiedzi

2010-01-29T19:27:15+01:00
Modelina będzie dobra bo po ugotowaniu będą twarde
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:27:16+01:00
Taką monetę radzę zrobić z modeliny lub właśnie masy solnej
Orła łatwo jakby "naszkicować" wykałaczką albo jakims drucikiem...
Patrząc na obok leżącą złotówkę napewno zrobisz zachwycające dzieło sztuki ;D
1 5 1
2010-01-29T19:28:34+01:00
Myślę, że z masy solnej to dobry pomysł ; ))
będzie na pewno stabilna i się nie zlamie.
Pomalujesz w kolorze srebrnym - farbą .
a co do wyrycia literek to myślę, że można użyć cyrkla ...
jest dość dokładny .. No albo iglą ...

Albo z papieru , byłoby prościej; ))
1 5 1