A) Ludzie dzielą się na grupy (stany) zróżnicowane pod względem prawnym.
b) Każdy człowiek ma prawo do głoszenia swych poglądów od warunkiem, że nie są one skierowane przeciwko ustalonemu porządkowi.
c) Władza monarchy pochodzi od Boga i dlatego wszyscy są zobowiązani do bezwzględnego posłuszeństwa .
d) Władza pochodzi z woli narodu i podlega jego kontroli .
e) Nie wolno głosić poglądów sprzecznych z wolą władcy .
f) Niezależnie od różnic w wykształceniu, majątku i religii, wszyscy ludzie mają jednakowe prawa i obowiązki wobec państwa

Które zdania dotyczą stosunków między ludźmi we współczesnym państwie demokratycznym?

PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ !!

PIERWSZEJ OSOBIE DAJE NAJ (OCZYWIŚCIE JEŻELI ODPOWIEDŹ BĘDZIE TEGO WARTA !!)

CZEKAM !! :***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:30:19+01:00
F) Niezależnie od różnic w wykształceniu, majątku i religii, wszyscy ludzie mają jednakowe prawa i obowiązki wobec państwa.
b) Każdy człowiek ma prawo do głoszenia swych poglądów od warunkiem, że nie są one skierowane przeciwko ustalonemu porządkowi.
d) Władza pochodzi z woli narodu i podlega jego kontroli.
14 4 14
2010-01-29T19:32:18+01:00
B) Każdy człowiek ma prawo do głoszenia swych poglądów od warunkiem, że nie są one skierowane przeciwko ustalonemu porządkowi.
d) Władza pochodzi z woli narodu i podlega jego kontroli.
f) Niezależnie od różnic w wykształceniu, majątku i religii, wszyscy ludzie mają
jednakowe prawa i obowiązki wobec państwa
2 5 2