Odpowiedzi

2010-01-29T19:29:03+01:00
- możliwość rozwoju
- lepsza znajomość języka
-realizacja aspiracji i dążeń
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:34:38+01:00
1. Bardzo lubię ten język
2. Szybko się go uczę
3. Ten język jest bardzo interesujący i przydatny dlatego chce chodzic do lepszej grupy
4.Umiem ładnie płynnie czytać po angielsku
5.W przyszłosci mam zamiar jechać do anglii i chciałabym chodzić do lepszej grupy
6. Uważam że jestem mądrą osobą która się czegoś chce nauczyć

licze na naj.:) bo ja tez takie cos mialam i napisalam to i mnie przenieśli
3 2 3