Mam zadanie za 13 pkt.
Napisz krótki scenariusz (na 1 minutę) najlepiej parodia z książki pt. "Romeo i Julia"...
Patrzałam na necie, ale nic nie ma ciekawego....
Napiszesz coś krótkiego, śmiesznego (ale bez wulgaryzmów, bo to na przedstawienie w szkole) to dostaniesz 13 pkt .;]

2

Odpowiedzi

2010-01-29T19:36:55+01:00
Pewnego razu Romeo postanowił odwiedzić swą ukochaną Julię. Kiedy pokryjomu skradał się w ogrodzie napotkał lunatykującego strażnika.
Na początku bardzo się przestraszył, że on każe mu opuścić to terytorium.
Lecz po cichutku prześlizgnął się obok niego. Następnie ukochany kot Julii wskoczył mu na głowę. Zaczął przerażliwie miauczeć i drapać go po twarzy.
Zdysorientowany Romeo również postanowił drzeć się w niebogłosy.
Nagle wszyscy wstali z łóżek i pobiegli sprawdzić co jest grane.
Ogromny śmiech wybuchł, gdy ujrzeli młodzieńca z kotką i małymi kociętami na kolanach. Okazało się, że ta tygrysiczka przed chwilą urodziła małe kociaczki.
Wszyscy wybuchli śmiechem, lecz jemu pozostało tylko "strzelić buraka".
Tymczasem Julia natychmiast podeszła i zakryła swoim dosyć obszernym ciałem
jego odkryte niecenzuralne części ciała.

hehe Pozdro ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:46:27+01:00
Po prostu nie wierzę, że ten dzień nastał:))). Miałam to samo zadanie i dostałam za nie kiedyś szóstkę w gimnazjum. Klasa płakała ze śmiechu. Niestety nie pamiętam zbyt wiele ale mogę Ci sprzedać parę tekstów które pamiętam i ogólną scenerię :).

A więc pomysł był taki że moja koleżanka :)) blondynka ubrała się cała na różowo - oczywiście nie przyszła tak do szkoły tylko przebrała się w łazience na przerwie :P. Ona była Julią oczywiście. Ja ubrałam się w luźne ciuchy mojego brata i udawałam hip - hopowego romeo :P

Odgrywałyśmy scenę balkonową rzecz jasna:

Ona mówiła piskliwym głosem:

J:Romeo czy to ty jesteś Romeo?!

R:Ach to Julio Ty moje bejbe- me słońce
Jesteś takie gorące
Mała, jesteś taka fajna,
jak dla mnie masz stajla
niczego się nie obawiaj

J: O Romeo czemu Ty jesteś Romeo a nie Brad Pitt albo inny z Jonas Brothers?

R: Ach Julka!
Taki byku jak ja niczego się boi!
Bardziej boję się stracić twe serce niż 100tu pistoletów


J: Ale gdyby jakiś mój ziomek Cię zobaczył... Jakżeś tu przelazł przez ten płot wysoki???

R: W miłości nie ma granic - kaine grence
Ja Ci tu wcale nie kręce

itd nie pamiętam tekstu całego a było jeszcze sporo nawiązań do muzyki :) ale jeśli tak wizja by Ci się spodobała to zachęcam do pociągnięcia tematu :)