Przeczytaj cechy bohaterów baśni.Odgadnij i napisz,o kogo chodzi.Dopisz inne określenia.
1) brzydka,wstrętna,odrażająca,niebezpieczna,bezlitosna,stara.........................................................................................................................
2) wielki,potężny,silny,paskudny,ogromny,niezwyciężony,żarłoczny.....................................................................................................................
3) odważny,bohaterski,mężny,nieustraszony,prawdomówny,szczery...................................................................................................................

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T19:36:29+01:00
1wiedzma
2wilk
3supermen,ksiaze z bajki
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:46:13+01:00