Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:34:36+01:00
Najbardziej typowe dla wszystkich glonow jest rozmnazanie przez fragmentację ciała.Polega ono na oderwaniu się częsci glona, a następnie zakorzenienie tej częsci w innym miejscu. We fragmentacji ciała pomagaja glonom prady morskie i przepływające statki.
4 3 4
2010-01-29T19:35:52+01:00
Najbardziej typowe dla wszystkich glonów jest rozmnażanie przez fragmentację. Polega ono na rozpadnięciu się na części plech glonów.
3 4 3