Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:35:14+01:00
Du bist die Sonne, die mein Herz erwärmt an kalten Tagen. Du bist der Stern, der meine dunklen Nächte erhellt. Du bist die Liebe meines Lebens, Du mein Valentine!


( jestes sloncem, ktore moje serce podgrzewa w zmny dzien, jestes gwiazda, ktora ciemne noce rozjasnia,Jestesmiloscia mojego zycia, ty moj walenty)
11 4 11
2010-01-29T19:38:20+01:00
Meine Liebe!
Anlässlich des Valentine's Tag Ich wünsche Ihnen (oder eher wir) den weiteren Erfolg in unserer Beziehung, Gesundheit, ein Lächeln auf seinem Gesicht und alles genauso wie Sie. St. Valentine's Tag lustig! : *

(Kochanie!
Z okazji walentynek życzę Ci (a raczej nam) powodzenia w naszym dalszym związku, dużo zdrowia, uśmiechu na twarzy i wszystkiego, co tylko zapragniesz. Wesołego dnia świętego Walentego! :*)
30 1 30