Będąc na wycieczce, w jednym ze zwiedzanych muzeów zamienileś/łaś kilka słów z przypadkowo przez Ciebie spotkanym znanym brytyjskim aktorem. Po powrocie do domu pragniesz podzielić się z Twoim angielskim kolegą wrażeniami z tego spotkanie.Zredaguj wiadomość elektroniczną.
- poinformuj go jaka znaną osobę spotkałeś/łaś.
-Opisz zaskakujący szczegół w jej wyglądzie zewnętrznym.
-Przedstaw, co najbardziej zaskoczyło Cie w zachowaniu tej osoby.
-Napisz jakie uczucia wzbudziło u Ciebie to spotkanie.

Bardzo prosze o pomoc jest mi to potrzebne na jutro rano. Proszę aby napisał to osoba która dosyć dobrze zna angielski.

Przepraszam za błędy ale pisane w pośpiechu ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:19:17+01:00
Z Megan Fox (amerykanka, może być?)
Hi Tryton! (zmień imię xD)
Do you know who did I meet? Wait a minute, I'm in a shock... Megan Fox, the famous, american actress!! Do you believe it? She looked wonderful. She had dark hair and beautiful make-up. She looked fashionable in her jeans and jacket! There were paparazzi near us, but I talked with her and I got the autograph! Do you understand? She gave me her autograph and photo! I was very exciting. I never saw famous star. And do you know what was the most strange? She wasn't unhappy or angry there are paparazzi around us - she smiled, and paparazzi took a photo of us together. This photo was on the magazine yesterday! It was the best day in my life!
Agnese
Cześć, Tryton!
Czy wiesz,kogo spotkałam? Poczekaj chwilę, jestem w szoku. Megan Fox, sławną, amerykańską aktorkę! Wierzysz w to? Wyglądała ślicznie. Miała ciemne włosy i świetny makijaż. Wyglądała modnie w dżinsach i kurtce. Paparazzi byli blisko nas,ale rozmawiałam z nią i dała mi autograf.rozumiesz? dała mi autograf i zdjęcie! To było ekscytujące. Nigdy nie widziałam sławnej gwiazdy. Wiesz co było najdziwniejsze ? nie była zła lub smutna że paparazzi sa dokoła uśmiechała się a paparazzi zrobli nam zdjęcie wspólne. To zdjęcie było w gazecie wczoraj! to był najlepszy dzień w moim życiu
Agnese
2 3 2
2010-01-29T23:25:21+01:00
Hi Sarah!
When we was in famous museum I talked with superstar! You never know who was that! It was Avril Lavinge!! As we know, she like very rock clothes. But when I met her she was dressed completely different. She wearing simply trousers and jumper! It has surprised me. Everywhere saying that Avril Laving is impolite, loud aand snappy girl. But it`s not truth. She`s very quiet, simpy and smart girl! I alweys dreaming to meet her. But I never suppose that I`ll have chance to talk with her! It was a best thing as has met me ever.

Love Jane.
1 5 1